Testkvelden viste at det er liv i klubbhuset.
Nå tar vi det ett hakk videre!
Vi utfordrer derfor alle til å møte opp når Norge møter Senegal i VM.
Kan vi fylle klubbhuset midt på natta?
Dette er ikke bare en fotballkamp – det er en sjanse til å skape stemning,
fellesskap og en kveld (eller natt!) vi kommer til å huske -4ever!
Så spørsmålet er:
Hvor mange klarer vi å samle i klubbhuset klokka to på natta for å heie fram Norge?
..og vil du virkelig gå glipp av dette?
Bli med på å skape en helt spesiell VM-opplevelse – helt lokalt!
Dørene åpner kl.01.00 

