Ny tribune fra Isfjorden til Viksletta 
Den 21. juni ble den nye tribunen løftet på plass under klubbhuset.
Montering og ferdigstillelse skjer ila juni/juli.
Gled dere – her blir det over 200 sitteplasser.
Dette blir et flott løft for anlegget og for alle som kommer for å se fotballkamper,
arrangementer og aktiviteter i mange år framover!



